måndag 4 april 2011

Småpill!


Var nere o fixa lite i garaget idag.
För en gång skull har jag ingen tidspress på mig. Nu kan man lalla runt lite och bara mysa :)



Började med det tråkigaste.
Jäkla pilljobb och shimsa in ventilerna. *usch*
Självklart måste jag beställa nya oxå. Hade inte så det räckte med dom extra jag hade.




Tankfoam är på plats. Blev jäkligt nöjd med resultatet. Nu kan jag se botten i tanken oxå. Lättare o se hur mycket soppa man har kvar m.m.
Nya tanken blev helt ok tycker jag. Lite fantasilöst med Xerox kanske, men orkar inte lacka om o kludda nu. Får bli ett senare projekt.



Ny bakram på plats. Helt otrolig passform faktiskt. Ibland blir man förvånad :)

Imorgon blir det till o beställa lite småsaker. just nu är det topparna som sinkar mina framsteg.
Vore skönt o komma igång med motorn. För det kommer med stor säkerhet bli problem på vägen :)




3 kommentarer:

  1. Du har den dyraste lacken i BOTT ;)

    SvaraRadera
  2. Magnus Johansson4 apr. 2011 16:14:00

    Kul att se lite aktivitet på bloggen igen!!

    //Magnus (som fortfarande inte lyckats byta bakdäck)

    SvaraRadera
  3. Micke: sant, tänkte inte på det :)

    Magnus: Hör av dig om du behöver hjälp.

    SvaraRadera