söndag 10 februari 2013

Längtan är svår!

Sitter hemma och drömmer mig bort mot våren, och allt roligt som den drar med sig.
Först vart det meningen att jag skulle dra en liten sväng ner till Spanien under påskhelgen, för lite försäsongsträning, men nu blir det Brno i Tjeckien istället.

Faller allt på plats så åker jag ner 16-22/4. Kör sedan 2st race i en Dansk serie som Bike-Promotion anordnar. Ska bli kul och köra några rejs igen.

Kollade igenom några klipp från förra året jag va där. Klippte ut en liten sekvens bara på skoj. Inget märkvärdigt men tyckte det vart en skön känsla....






2 kommentarer:

  1. Brno låter riktigt sköj! Gör mig en tjänst är du snäll; summera alla kostnader för den resan och berätta vad det går loss på (om du vågar inför dig själv).

    Har du bytt hoj eller? Ser att Du har annonser ute på CBR-grejer?

    Mvh Mårten

    SvaraRadera
  2. Är man 2st som delar på en skåpbil ner, så blir kostnaden ca.15kkr (bensin+båt+hotell+4bandagar+depåbox)
    Däck är inte inräknat i det.

    Nä jag säljer bara av lite grejor jag har liggandes över.

    SvaraRadera