fredag 17 april 2009

Äntligen ska det borras i helgen...

Hur svårt kan det vara o borra lite hål i bultar m.m ?

Efter 5 st knäckta borr och blandade svordomar, så gav jag upp.

Åkte till närmsta detaljhandel, och krävde att dom skulle ta fram det likeste dom hade. Efter en konstig blick från försäljaren, började han släpa på dom små fötterna.. ut på lagret.

10 minuter senare, och ett utrop i den där högtalaren som alla ropar efter sina barn i m.m (Denna gången var det Håkan, som behövdes till mina spörchelborr) Så kom äntligen killen tillbaka. Denna gången tydligt mer nöjd, än när han tidigare vände på klacken och begav sig ut.

Ett litet fint rött "paket" med namnet Dormer, räcktes över till mig. Namnet säger mig inget, men detta skulle vara "Da shit" enligt honom i alla fall. Håller tummarna, för det kan inte bli sämre än dom jag hade innan. Jag som trodde Biltema sålde bra/billiga saker ;)

Nä nu jäklar ska här borras i helgen. Åtekommer med ett utlåtande i veckan som kommer :)


5 kommentarer:

  1. haha, känner igen det där. Köpte nya borr idag jag med :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, brukar gå åt ett par. Tålamod och tryck inte så hårt. Lite olja då och då för att kyla borren brukar hjälpa.

    SvaraRadera
  3. Vilken olja då? BelRay eller Q8 Racing? ;)

    SvaraRadera
  4. Jävlar vad det händer grejor på den här bloggen!
    Man hänger nästan inte med i alla uppdateringar...

    SvaraRadera
  5. Jag som trodde ironin va död ;)
    Men jag ska fixa det :)

    SvaraRadera