lördag 25 april 2009

Motgångar!

Lördagen började sådär kanske?

Skulle åka o hämta släpkärran som jag hade hyrt på shell. Väl framme så visade det sig att killen hade försovit sig. Förlorade en hel del tid där, vilket ledde till att jag var nästan 1 timma sen till träningen :(

Väl framme så visade det sig att det var fler än jag som ville köra lite. Jäklar vad folk det va överallt. Tog en bra stund innan jag hittade en plats med eluttag. Allt löste sig till slut, och jag kom på ut på banan. Allt kändes riktigt bra. Tessan var pigg o samarbetsvillig. Började få upp farten ganska bra. Vädret var kanon!

Men under det tredje passet, så började hon bli lite kinkig. Ett "kärt" gammalt problem uppdagade sig. Orkar inte gå in i detalj vad det är, men det är ett elfel som dyker upp ibland. Har aldrig riktigt kunnat lokalisera vad felet ligger. Utan det har "lagat" sig självt efter ett tag.

Resten av dagen vart i mekandets tecken, o det vart bara några sporadiska varv på banan, för att testa lite. Dock utan resultat :(

Så det var bara o packa ihop, åka hem och deppa ihop.


Igår tog jag semester från jobbet, så att jag fick lite kvalitétstid i garaget. Har bytt ut lite kablar o kontakter, samt tändspole. Ska ut på en liten testrunda snart... håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar