tisdag 3 januari 2012

Ny världsordning.

Oj mycket har hänt sedan jag skrev senast.

Tesssan är numer uppstyckad, och skickad till sveriges alla hörn. Det var inget lätt beslut, men efter några sömnlösa nätter och ett par tuffa brottarmatcher med mig själv. Så tog jag äntligen det svåra beslutet och gick vidare i livet.



Det stora som finns kvar av henne är fälgarna o motorn som syns i bakgrunden. Fälgarna ska jag försöka använda till min nya kärlek. Motorn kommer jag spara till senare projekt, om jag inte får ett rimligt bud.

Efter allt strul som hade varit 2010, så bestämde jag mig för att ta ett sabbatsår 2011. Tanken med detta var att återhämta mig både fysiskt, psykiskt och framför allt ekonomiskt. Som med så mycket annat, låter detta bra i teorin.

2011 blev minst lika dyrt som året innan..... och vad kul jag hade :)

To be continued.....



3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Just nu så blev dom mycket dyrare. Dom kommer nog passa fint på Hönan seru!

    SvaraRadera