söndag 12 februari 2012

Nr.5

Att det ska vara så svårt att bestämma sig för en siffra?

Innan har jag som bekant kört med nr.46, och har gått förhållandevis bra för mig.
Tyvärr så har det kanske inte gjort det för Mr.Rossi som jag har lånat numret av.
Vet inte om det har ngt samband. Men jag gillar ju killen och hans gudabenådande körning.
För att dra mitt strå till stacken, och vända på den nedåtgående spiralen (inte min)
beslutade jag mig för att "sno" Nr.5 från Collin Edwards istället. Cool kille men
kan nästan inte gå sämre för honom iaf. Sen tycker jag faktiskt att själva siffran är ganska snygg oxå. Om man nu kan tycka något sådant om en siffra :)

Sagt o gjort, fram med kniv, sax o linjal, samt en skopa tålamod. Så blev det ganska ok efter några timmar i köket tycker jag.
Lite senare när allt vart på plats, så besöktes Svemos hemsida för att läsa reglementet. Vita siffror ska det tydligen vara.... Äh man är ju rebell!!

4 kommentarer:

  1. Snyggt! En tribute till Håkan Lobb tänkte jag.

    SvaraRadera
  2. Aha!
    Hade han nr.5?
    Men då säger vi det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller en tribute till Stefan Bernström kanske?

      Radera
    2. Haha!

      Han oxå? Får kanske ta o byta ändå.....
      Har ju som sagt fel färg på siffran :)

      Radera