onsdag 27 maj 2009

Nu bär det iväg igen!

Nu är det bara drygt 2 veckor kvar tills nästa tävling, som är på Ring Knutstorp.
Lämpligt nog så har SDK en tvådagarskörning på denna banan imorgon och på Fredag.
Eftersom jag behöver köra in mig lite extra på denna banan (klotade där förra gången oxå), så är det bara till o packa rejsbussen o bege sig ner ikväll.

Dom lovar regn på torsdag, men ganska fint på fredag. Så det är lika bra o packa med sig regndäcken. Har bara kört med regndäck 2 ggr innan, så detta kan bli ett bra tillfälle o få känna på det igen.

Vil avsluta med att tacka alla som var o hälsade på mig på A-torp. Det värmde och var jättekul! Tyvärr så var jag lite frånvarande ibland kanske. Men det var Tommys fel, som körde så hårt med mig ;) Hoppas inte ni blev avskräckta, utan kommer fler gånger. Jag behöver all stöd jag kan få.

2 kommentarer:

  1. Pallplats på knudan nu då!
    /PG

    SvaraRadera
  2. I wish!
    Kan du sms:a över lite kondis till mig ;)

    SvaraRadera